מחיר עיצוב לוגו

עיצוב לוגו מחיר – כיצד קובעים מחיר ללוגו

הקלישאה אומרת שאין מחיר לאהבה, כמו שאין מחיר להרבה דברים אחרים, יהיו שיאמרו, גם ללוגו של חברות, עסקים או גורמים אחרים, אי אפשר בהכרח לקבוע מחיר. אפשר לקבוע מחיר אמיתי לעבודה של המעצב, משך הזמן שהוא מבצע אותה, משך הזמן שהוא יוצר את הלוגו, חומרים בהם הוא משתמש. אך לערך של הלוגו, אין מחיר אמיתי.

הרי, אם ניקח למשל את הלוגו הידוע והמוכר של להקת האבנים המתגלגלות, אותה לשון שמסתלסלת מתוך פה (הלשון והפה אמורים לאפיין את סולן הלהקה, כידוע, מייק ג'אגר), הרי שברור שהלוגו הזה אשר מלווה את הלהקה כבר מספר עשורים, יצר אפקט מסוים, אפקט שאי אפשר להמיר אותו לכסף בשום צורה שהיא. כנ"ל גם לגבי לוגו כמו הקשתות המוזהבות של חברת מקדולנדס. מדובר בלוגו אולי הכי מפורסם בעולם, הלוגו שכל אחד אשר רואה אותו, מיד מבין במה מדובר, מיד הוא מזהה שכאן או בסביבה יש סניף של החברה.

כיצד קובעים מחיר לעיצוב לוגו

כאשר אנחנו מסתכלים על עיצוב לוגו מחיר הוא דבר מאוד משמעותי, מן הסתם. הרי אנחנו צריכים לדעת כמה פרמטרים. ראשית, כמה זמן השקיע או מתכוון להשקיע המעצב בעיצוב הלוגו, כמה עבודה נדרשת ממנו ומה בדיוק הוא אמור לספק לנו.

בדרך כלל, מן הסתם, הצעת המחיר של המעצב תוגש לנו לפני תחילת העבודה על מנת שאנחנו נוכל להחליט האם זה מתאים לנו או לא. ייתכן מאוד שאנחנו נחליט שהמחיר גבוה עבורנו. מן הסתם, אנחנו נידרש לשאלה, כמה נכון לנו לעבוד דווקא עם המעצב הזה. יש מקרים בהם עצם העובדה שאנחנו מחליטים לשכור מעצב מסוים, הופך את העניין להרבה יותר משמעותי, כלומר, מספק לנו עניין ותועלת, מעבר להעסקה של מעצב גרפי אחר, רגיל.

עוד נקודה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, זה לא רק עצם העבודה או ההשפעה שלה אלא מעבר לכך, כמה כסף וזמן הוא יחסוך לנו, בכך שהוא יבצע עבורנו את העבודה ואנחנו לא נצטרך לבצע אותה בעצמנו, עם הידע שעומד לרשותנו.