טיפים לעיצוב חדרי תינוקות שחשוב לזכור 

אין ספק, עיצוב חדרי תינוקות הוא עניין גדול. זה לא רק עניין של אסתטיקה, אלא גם עוסק בפונקציונליות ובטיחות של התינוקות. אם אתם לקראת עיצוב חדר תינוקות ומוצאים את עצמכם מעט חסרי מושג, המשיכו לקרוא, כל המידע לפניכם. 

קודם כל, החלק החשוב ביותר בעיצוב חדר תינוקות הוא לוודא שהוא בטוח עבור הילד וההורים. בתוך כך, החדר צריך להיות מאובזר בכל הדברים הדרושים לחיים בריאים ומאושרים של תינוק. זה כולל רהיטים, צעצועים, מיטות, עריסות וכל מה שההורים או התינוקות יזדקקו לו. במובן זה, אפשר להגיד שבעיצוב חדרי תינוקות חשוב להתחשב בצרכי הילד וההורים. זה כולל מקום הגיוני ונוח לכל דבר ופריט, גישה נוחה לכל הצרכים והרבה מקום למשחק. נולד תינוק חדש במשפחה? מתנת יום הולדת לתינוק היא הכרחית! אז בואו לקרוא על קצת טיפים 

קחו בחשבון את נושא האור או התאורה בחדר התינוק 

חדרי תינוקות נועדו להיות מסבירי פנים ונעימים עבור התינוק, אבל גם עבור ההורים. מעבר לכך שצריך מיטת תינוק מעוצבת, היא חייבת גם להיות נוחה ואיכותית עבור השינה של הקטנצ'יק. כמו כן, החדר צריך להיות מעוצב בצבעים שאינם זוהרים, ואם אתם הולכים על צביעת קירות בציורים, הציורים לא אמורים להיות אגרסיביים. 

וכמובן, מומלץ שיהיה אור טבעי בחדר, אבל אתם אמורים לשלוט על כמות האור החודרת לחדר. זאת, משום שתינוקות עשויים להיות רגישים לתאורה חזקה או אור טבעי חזק. אם חדר התינוק אינו מואר מספיק באור טבעי, בחרו תאורה נעימה, לא פלורסנט. 

טיפים לרכישת מיטת תינוק 

לרוב מומלץ לישון על עריסה עד גיל שנה, מה שאחר כך יצריך מיטת תינוק חדשה. בתוך כך, על ההורים לקחת בחשבון את איכות המזרן, המצעים ומעקה המיטה. הם צריכים גם לבדוק את החומרים המשמשים בעיצוב מיטת התינוק, שכן אלו הם שישפיעו וישליכו על איכות השינה של התינוק. 

כמו כן, כדאי לקחת בחשבון את גודל החדר, גיל ילדכם וסוג הרהיטים שכבר יש לכם בבית או בחדר התינוק. בימינו מיטות תינוקות מגיעות במגוון רחב של חומרים וסגנונות. אם אינכם בטוחים איזה סוג של מיטה לתינוק לקנות, עדיף לבקר בחנות תינוקות ולקבל ייעוץ מהצוות. אם אתם רוכשים מחנות אינטרנטית, תוכלו להתייעץ אונליין עם צוות האתר בד"כ. 

קחו בחשבון את העדפותיכם האסתטיות 

ישנם גורמים רבים נוספים שצריך לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר התינוק, כולל העדפה אסתטית אישית. בסופו של דבר, חדרי תינוקות הם לרוב החדר שהורים חדשים לאחר הלידה מבלים בו הכי הרבה. בהיבט הזה של הדברים, חשוב לעצב היטב את החלל ולהפוך אותו לנוח גם לתינוק וגם להורים. זה כולל הכול, החל מהצבע של הקירות ועד לסוגי הרהיטים שמשמשים בחדר. כל זאת, לפני שתבחרו מיטת תינוק ורהיטים אחרים, ככל שתתכננו נכון יותר את העיצוב מראש, ככה התהליך יעבור יותר חלק.